Retourneren & klachten
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens zijn:
Dadelshop.nl
info@dadelshop.nl
Kantoor / Klantenservice: +31 6 57 63 01 68
Bereikbaarheid : ma t/m vr 09.00 – 17.00 uur
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Retourneren kan onder de volgende voorwaarden:
- Het product mag niet door u aangewend of beschadigd zijn; het product mag geen gebruikssporen of uiterlijke veranderingen vertonen.
- U mag het product slechts in die mate uitpakken en gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden.
- Uit hygiënische en veiligheids- overwegingen kunnen wij géén geopende retourgoederen accepteren.
- U stuurt het artikel op eigen kosten terug. Ongefrankeerde retourzendingen worden door ons niet geaccepteerd, kosten hiervoor komen dan ook voor rekening van de verzender.
- U dient artikelen die worden teruggezonden, indien mogelijk in de originele verpakking en in een zo oorspronkelijk mogelijke staat van het product met bijsluiting van een kopie van de pakbon en een duidelijke omschrijving van de klacht aan
Dadelshop.nl brengt geen kosten in rekening wanneer een zending wordt geretourneerd, wel wordt na het ontvangen van de retourzending, de zending gecontroleerd. Als de goederen of de verpakking incompleet of beschadigd zijn zullen hiervoor kosten in rekening worden gebracht aan de koper. Deze kosten worden dan in mindering gebracht aan het te restitueren bedrag. Restitutie van het orderbedrag geschiedt binnen 14 dagen na het ontvangen van de retourzending en is alleen mogelijk via een bancaire of girale overboeking. Indien een bestelling niet binnen 14 dagen na bestelling bij de koper is afgeleverd heeft de koper het recht de bestelling te annuleren. Dit geldt niet wanneer er afwijkende levertijden besproken zijn.
Ik heb een artikel ontvangen dat ik niet heb besteld.
Onze excuses als we je een artikel hebben toegestuurd dat je niet hebt besteld.
Stuur het artikel alsjeblieft naar ons terug en geef hierbij aan dat je een verkeerd artikel hebt ontvangen.
Heb je het verkeerde artikel ontvangen in plaats van je bestelde artikel? Als je het juiste artikel alsnog wenst te ontvangen, willen we je vragen hier een nieuwe bestelling voor te plaatsen. Als je het artikel al hebt betaald, dan ontvang je het aankoopbedrag natuurlijk terug zodra we je retourzending hebben ontvangen. Dit kan 14 dagen duren.
Onze excuses voor het ongemak.